pátek 14. srpna 2020

 Milá děvčata, tak jsem si také založila nový blog, můžete mě najít    jarkafyman.blogspot.com budu moc ráda, když občas nahlédnete

8 komentářů:

  1. Jaruško, vítej mezi nás! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No bezva, huraa první příspěvek

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, tak jsem tady a mám, tě přidánu v oblíbených na svém blogu. https://moravskaruza.blogspot.com Tady se to krásně přidává, je jich tam už plno- našli jsme se. To bude dobré...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn,že se zase všichni sejdeme i když v jiném světě♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,ale my se jednou dáme dohromady a sejdeme se před parlamentem a ty budou na odpis,ty v té budově-haha

      Vymazat
  5. Jaruško jsem ráda,že jsi se ozvala u mě na blogu a už mám tvojí adresu uloženou. Neboj taky se s tím peru a to stylem-klik-omyl,ale dám to,pomalu a jistě....neboj dáš to taky a ráda se k tobě podívám.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je bezva. Budu chodit pravidelně na návštěvu.

    OdpovědětVymazat

 Všechny Vás zdravím, pořád se s tím vším peru, nemohu importovat starý blog, který mám zálohovaný. Přesto budu ráda sledovat Vaše nové články.